woensdag 17 februari 2010



Dit is mijn eerste easelkaart.

5 opmerkingen:

  1. Hoi Lena,

    Wat leuk dat je ook een blog hebt!
    Ik ben gelijk volger geworden, dan hoef ik niks meer te missen.

    Het ziet er super uit en je hebt al hele mooie kaartjes geplaatst!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nu staat annoniem er wel bij dus voor de toekomst is reactie mogelijk welterusten en gefeliciteerd met de schaats medailes. wil.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Lena
    Wat een leuk blog heb je gemaakt.Ik zal je volgen omdat ik jou kaarten altijd super vindt!!
    liefs van je bijna schoonzus

    BeantwoordenVerwijderen
  4. o wat eenn mooi kaartjes maak jij prachtig je maakt ook veel 3d ik doe dat ook veel ben er gek op om 3d te maken ik ga jou volgen hoor groetjes fridel

    BeantwoordenVerwijderen

bedankt voor je reactie.
Groetjes Lena